Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Малицька І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Малицька І. Д. 
Віртуальні освітні спільноти – ефективний засіб формування ІКТ-компетентностей: досвід зарубіжних країн [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_5
Зауважено, що віртуальні освітні (навчальні) спільноти набувають все більшого поширення у практиці вчителів зарубіжних країн. Їх інтегрування у навчальний процес загальноосвітньої школи не тільки надає можливість створити сучасне інноваційне навчальне середовище, але й є ефективним засобом формування ІКТ-компетентності як учнів, так і вчителів. Наведено найуспішніші приклади віртуальних навчальних спільнот, створених у школах Європи і в Україні, а також платформи, які найчастіше використовують зарубіжні вчителі у своїй практиці (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) для формування таких спільнот; розглянуто їхні можливості для навчання і викладання у загальноосвітніх навчальних закладах.Отмечено, что виртуальные образовательные (учебные) сообщества получают все большее распространение в практике учителей зарубежных стран. Их интеграция в учебный процесс общеобразовательной школы не только предоставляет возможность создать современную инновационную учебную среду, но и является эффективным средством формирования ИКТ-компетентностей как учащихся, так и учителей. Представлены наиболее успешные примеры виртуальных учебных сообществ, созданных в школах Европы и в Украине; приведены платформы, которые чаще всего используют зарубежные учителя в своей практике (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) для формирования таких сообществ, а также их возможности для обучения и преподавания в общеобразовательных учебных заведениях.Virtual educational (learning) communities are becoming more common in the practice of foreign countries teachers. Their integration into the learning process of a comprehensive school not only provides an opportunity to create a modern innovative learning environment, but also is an effective means of ICT competencies formation for both students and teachers. The article presents the most successful examples of virtual learning communities have been created in europenian and ukrainian schools; givenplatforms, which are often used by foreign teachers in their practice (Moodle, WizIQ, Vyew, Twiningspace) for the formation of such communities, as well as their opportunities for training and teaching in secondary schools.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.903 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Малицька І. Д. 
Формування та оцінювання ІК-компетентності у школах Великої Британії: освітня реформа [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 15-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_4
Проаналізовано міжнародні документи Європейського Союзу і державні освітні документи Великої Британії, які вплинули на проведення освітньої реформи у Сполученому Королівстві. Визначено підстави, які обумовили впровадження у Національний курикулум нового предмета "Комп’ютинг" замість предмета "Інформаційні і комунікаційні технології" (ІКТ). Наголошено, що на визначення пріоритетів у процесі реформування впливають бізнес-структури країни, які формують сучасний і майбутній ринок праці. Розглянуто підходи щодо оцінювання ІК-компетентності в рамках реформування системи освіти Великої Британії.Проанализированы международные документы Европейского Союза и государственные образовательные документы Великобритании, которые повлияли на проведение образовательной реформы в Соединенном Королевстве. Определены основания, обусловившие внедрение в Национальный куррикулум нового предмета "Компьютинг" вместо предмета "Информационные и коммуникационные технологии" (ИКТ). Отмечено, что на определение приоритетов в процессе реформирования влияют бизнес-структуры страны, которые формируют современный и будущий рынок труда. Рассмотрены подходы к оценке ИК-компетентности в рамках реформирования системы образования Великобритании.The article analyzes the international documents of the European Union and the United Kingdom government educational documents that have influenced to conduct the educational reform in the United Kingdom. It is defined the reasons that caused the introduction into the National Curriculum a new subject Computing instead of Information and Communication Technologies (ICT). It is noted that the determination of priorities in the reform process is affected by business structures of the country, which form the current and future labor market. The approaches to the assessment of IT-competence within the frame of the UK education system reform are considered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.744 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Малицька І. Д. 
Напрямки розвитку сучасних систем освіти європейських країн [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 12. - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_12_27
Проаналізовано міжнародні документи, що стосуються розвитку і впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, які вплинули на формування пріоритетних напрямів у стратегіях розвитку сучасних систем освіти європейських країн. Використано порівняльний аналіз стану впровадження Національних ІКТ стратегій, а також ІКТ стратегій в освіті у системах освіти європейських країн на основі дослідження, проведеного міжнародною освітньою мережею EURYDICE. Розглянуто проведення моніторингу, фінансування, а також структури, які відповідають за процес впровадження ІКТ стратегій у системах освіти країн Європи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.834 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Малицька І. Д. 
Віртуальні спільноти як інноваційні освітні середовища в системах освіти зарубіжних країн [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 276-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_34
Висвітлено актуальність створення віртуальних освітніх спільнот, які формують інноваційні освітні середовища у системах освіти зарубіжних країн і в Україні; визначені критерії щодо їх формування; надані характеристики віртуального освітнього (навчального) середовища та визначена важливість його формування у загальноосвітніх навчальних закладах. Наведено приклади найбільш популярних віртуальних освітніх спільнот.
Попередній перегляд:   Завантажити - 634.184 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Іванчук С. І. 
Особливості обліку діяльності благодійних організацій [Електронний ресурс] / С. І. Іванчук, І. В. Малицька // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2011. - № 24(1). - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2011_24(1)__74
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Малицька І. Д. 
Оцінювання ІК-компетентності учнів у школах Великої Британії [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 89-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Малицька І. Д. 
Високий рівень ІК-компетентності вчителя – запорука цифрової грамотності учнів (досвід Великої Британії) [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 56, вип. 6. - С. 164-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_56_6_15
Розглянуто підходи до оцінювання ІК-компетентності вчителя, адміністратора та директора школи Великої Британії. Зазначено, що процес оцінювання базується на державних освітніх стандартах, керывних документах, а також "Моделы для атестації штату і політики з професійної кваліфікації школи", що розроблена і рекомендована освітніми інституціями разом з Департаментом освіти Великої Британії. Описано методи оцінювання ІК-компетентності вчителя, а також найбільш визнані інструменти: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, мережі Computer at School і Network of Excellence.Рассмотрены подходы к оцениванию ИК-компетентности учителя, администратора и директора школы Великобритании. Отмечено, что процесс оценивания опирается на государственные стандарты, регулирующие документы, а также "Модель для аттестации штата и политики профессиональной квалификации школы", разработанную и рекомендованную образовательными учреждениями вместе с Департаментом образования Великобритании. Описанны методы оценивания ИК-компетентности учителя, а также наиболее признанные инструменты: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, сети Computer at School и Network of Excellence.In the article the approaches to the teacher’s, administrator’s and head teacher’s IC-competency assessment in Great Britain are considered. It is noted that the assessment process is based on the national standards, regulatory documents, as well as the “Model staff appraisal and capability policy”, developed and recommended by the educational institutions together with the Department of Education of Great Britain. There are described methods for the teacher’s IC-competency assessment, as well as themost recognized tools: Atomic Learning, Future Learn, TES Global, Network Computer at School and the Network of Excellence and etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.565 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Гриценчук О. О. 
Європейський досвід розвитку цифрової компетентності вчителя в контексті сучасних освітніх реформ [Електронний ресурс] / О. О. Гриценчук, І. В. Іванюк, О. Є. Кравчина, І. Д. Малицька, О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 316-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Залєток С. П. 
Молекулярні функції поліамінів при неопластичному рості та їх роль в регуляції функціонування фактора транскрипції NF-kB в клітинах експериментальних пухлин [Електронний ресурс] / С. П. Залєток, О. А. Орловський, С. В. Гоголь, Н. О. Александрова, О. А. Самойленко, Н. А. Ігнатенко, О. О. Кленов, І. В. Малицька, В. В. Жиленко // Лікарська справа. - 2009. - № 1-2. - С. 68-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2009_1-2_13
Встановлено, що поліаміни (ПА) сприяють утворенню комплексу <$E roman {NF - kappa B}> відповідними послідовностями ДНК (NRE), за наявності ПА спорідненість субодиниці р50 <$E roman {NF - kappa B}> до NRE значно зростає. Це є одним із важливих доказів участі ПА в регуляції транскрипції. Активність <$E roman {NF - kappa B}> в клітинах експериментального раку грудної залози залежить від метаболізму ПА. Виявлено, що гальмування росту експериментальних пухлин грудної залози інгібіторами біосинтезу ПА супроводжується зниженням експресії білків, продуктів <$E roman {NF - kappa B}>-залежних генів c-myc, bcl-xl та гена odc. Зроблено припущення, що у разі зниження концентрації ПА в ядрах більшою мірою формується не класичний фактор <$E roman {NF - kappa B}> (гетеродимер p50/p65), а гомодимер p50/p50, який через недостатність ПА не здатний ефективно впливати на транскрипцію досліджуваних генів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 394.105 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пінчук О. 
Ефективна експертиза публікацій як запорука якості наукових видань [Електронний ресурс] / О. Пінчук, І. Малицька // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2020. - № 4. - С. 48-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2020_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.363 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського